Zestawienie Euromonitor International pokazuje pełne dane o sprzedaży wódek w Rosji za rok 2011 (za ubiegły jeszcze nie ma). Rosjanie najwięcej kupili Zielonej Marki koncernu CEDC - 746,44 tys. hl.
Drugą najbardziej popularną wódką była Bielenkaja (Biała) - 604,9 tys. hl produkowana przez Synergię a trzecią Piat' ozior (Pięć jezior) Sybirskiej Grupy Alkoholowej - 562,8 tys. hl.
Kolejne miejsca w dziesiątce najpopularniejszych także zajęły wódki CEDC - Parlement (175,9 tys. hl), Jamskaja (169,4 tys. hl) i Żurawli (Żurawie) - 155,1 tys. hl). Listę uzupełnia Chortica (148,2 tys. hl) Global Spirits AMG-77, ukraiński Nemiroff (143,2 tys. hl), Stara Moskwa (127,5 tys. hl) - państwowego Rosspirtprom i Słowiańska (93,9 tys. hl) - zakłady Gross.