Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.01.2015 07:31 Publikacja: 16.01.2015 07:31
Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.
Foto: Bloomberg
Firmy w Polsce masowo kupują komputery. Jak mówi Stanisław Góralczyk, menedżer w Intel Technology Poland, popyt na biznesowe notebooki wzrósł w 2014 r. o jedną piątą.
Nic dziwnego, że o nasz rynek PC dla firm biją się najwięksi producenci tego sprzętu. Podzieliły go między siebie Dell, HP i Lenovo, które - w zależności od kategorii (komputery przenośnie, stacjonarne lub tzw. All-in-One) - wykroiły dla siebie udziały na poziomie od ponad 40 do około 90 proc. Teraz jednak walka może się zaostrzyć. Jak ustaliliśmy do gry o biznesowego klienta włącza się bowiem Asus. Nie wykluczone, że utracone udziały zechce odzyskać też Samsung.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Napięcia między USA a Chinami rosną, polski program Orka zbliża się do rozstrzygnięcia, a europejski przemysł na...
Będę stał na straży wolności słowa i wartości demokratycznych, o które przecież jeszcze nie tak dawno walczyliśm...
6 października wystartował Konkurs e-Board of Directors – nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej promują...
Rosyjski reżim też ma swoją listę firm, które objął sankcjami. Nie chwali się nią jednak, bo większość wpisanych...
Ceny metali ziem rzadkich stają się nową kartą przetargową w grze między USA a Chinami, polski rynek mieszkaniow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas