Reklama

Koncern biją się o polski rynek PC

Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.

Publikacja: 16.01.2015 07:31

Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.

Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.

Foto: Bloomberg

Firmy w Polsce masowo kupują komputery. Jak mówi Stanisław Góralczyk, menedżer w Intel Technology Poland, popyt na biznesowe notebooki wzrósł w 2014 r. o jedną piątą.

Nic dziwnego, że o nasz rynek PC dla firm biją się najwięksi producenci tego sprzętu. Podzieliły go między siebie  Dell, HP i Lenovo, które - w zależności od kategorii (komputery przenośnie, stacjonarne lub tzw. All-in-One) - wykroiły dla siebie udziały na poziomie od ponad 40 do około 90 proc. Teraz jednak walka może się zaostrzyć. Jak ustaliliśmy do gry o biznesowego klienta  włącza się bowiem Asus. Nie wykluczone, że utracone udziały zechce odzyskać też Samsung.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Wojna handlowa powraca, program Orka i bunt europejskiego przemysłu
Biznes
Przemysław Kuna, prezes UKE: Jestem i będę niezależnym regulatorem
Biznes
Startuje e-Board of Directors!
Biznes
Renault na czarnej liście Kremla. Symboliczny wpis
Biznes
Pekin zaostrza kontrolę eksportu metali ziem rzadkich, sprzedaż mieszkań rośnie
Reklama
Reklama