Reklama
Rozwiń
Reklama

Koncern biją się o polski rynek PC

Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.

Publikacja: 16.01.2015 07:31

Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.

Sprzedaż komputerów dla biznesu skoczyła o 20 procent. Do walki o rynek włącza się Asus.

Foto: Bloomberg

Firmy w Polsce masowo kupują komputery. Jak mówi Stanisław Góralczyk, menedżer w Intel Technology Poland, popyt na biznesowe notebooki wzrósł w 2014 r. o jedną piątą.

Nic dziwnego, że o nasz rynek PC dla firm biją się najwięksi producenci tego sprzętu. Podzieliły go między siebie  Dell, HP i Lenovo, które - w zależności od kategorii (komputery przenośnie, stacjonarne lub tzw. All-in-One) - wykroiły dla siebie udziały na poziomie od ponad 40 do około 90 proc. Teraz jednak walka może się zaostrzyć. Jak ustaliliśmy do gry o biznesowego klienta  włącza się bowiem Asus. Nie wykluczone, że utracone udziały zechce odzyskać też Samsung.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama