mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Jeden z krajowych pionierów rynku płatności mobilnych zamierza znacząco zwiększyć skalę działania. Jacek Bykowski, prezes notowanej na NewConnect spółki mPay, zwraca uwagę, że systematycznie poszerza też ona ofertę. – W 2015 r. wprowadziliśmy na rynek aplikację, która pozwala płacić m.in. za parkingi czy bilety komunikacji miejskiej. Będzie ona wzbogacana o nowe funkcje.

Przypomina, że mPay jest partnerem biznesowym Mastercard. Firmy wspólnie rozwijają nową technologię Mastercard – elektroniczny portfel mPay Wallet. – Klient w bezpiecznym środowisku może przechowywać dane o posiadanych kartach płatniczych, płacić rachunki. To produkt, który będziemy mogli sprzedawać na całym świecie – podkreśla Bykowski.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Wybierz ofertę dla Ciebie

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Nvidia jest już większa niż cały niemiecki rynek akcji
Biznes
Czeski miliarder przejmuje słynną brytyjską pocztę. Niepokój na Wyspach
Materiał Partnera
Ścieżką SMART do innowacji. Fundusze Europejskie dla dużych przedsiębiorstw
Biznes
Koniec najgorszego okresu dla start-upów? Zapowiada się ożywienie
Materiał Promocyjny
Jakie są główne zalety systemów do zarządzania zasobami ludzkimi?
Biznes
Asseco zapowiada, że cały rok będzie dobry
Materiał partnera
Konsumenci i technologie – to dziś wyzwania handlu