mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Jeden z krajowych pionierów rynku płatności mobilnych zamierza znacząco zwiększyć skalę działania. Jacek Bykowski, prezes notowanej na NewConnect spółki mPay, zwraca uwagę, że systematycznie poszerza też ona ofertę. – W 2015 r. wprowadziliśmy na rynek aplikację, która pozwala płacić m.in. za parkingi czy bilety komunikacji miejskiej. Będzie ona wzbogacana o nowe funkcje.

Przypomina, że mPay jest partnerem biznesowym Mastercard. Firmy wspólnie rozwijają nową technologię Mastercard – elektroniczny portfel mPay Wallet. – Klient w bezpiecznym środowisku może przechowywać dane o posiadanych kartach płatniczych, płacić rachunki. To produkt, który będziemy mogli sprzedawać na całym świecie – podkreśla Bykowski.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca