mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Budownictwo
Zator na budowach. Znów grożą szok cenowy i paraliż
Materiał Promocyjny
Definicja nowoczesnego męskiego stylu według marki Kazar i Grzegorza Krychowiaka
Polityka
Mur na granicy. „To będzie symbol porażki zachodu w walce o wolną Białoruś”
Banki
Trzęsienie ziemi w PKO BP: Prezes odchodzi, kurs akcji spada
Dane gospodarcze
Puchnie deficyt handlowy Polski. Jest największy od 2018 roku
Materiał Promocyjny
Największą nowością nowego SUV-a Skody jest jego napęd
Gospodarka
Turcja: Czystka w banku centralnym
Handel
Detaliści ostrzegają, że w Wielkiej Brytanii zabraknie zabawek na święta