mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów "Rzeczpospolitej"

Oferta promocyjna
dostęp do treści rp.pl już od 9,90 zł za pierwszy miesiąc!

Wybierz najkorzystniejszą ofertę i zyskaj dostęp do najważniejszych tekstów rp.pl z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl.

Dostęp do treści rp.pl - pakiet podstawowy nie zawiera wydania elektronicznego „Rzeczpospolitej”, archiwum tekstów, treści pochodzących z tygodników prawnych, aplikacji mobilnej i dodatków dla prenumeratorów.

Gospodarka
Taryfy podziurawią tarczę. Obniżki podatków mogą zostać „zjedzone"
Materiał Promocyjny
Spraw sobie samochód przyszłości
Advertisement
Polityka
Program koalicji rządzącej w Niemczech. „Będzie bronić praworządności w UE, a to problem dla PiS”
Gospodarka
Tarcza antyinflacyjna. "To czasowo podany środek przeciwbólowy"
Handel
Promocje może oszukane, ale Polacy ruszą na Black Friday
Materiał Promocyjny
Volvo wyprzedza czas
Gospodarka
Rewolucja w niemieckiej energetyce o krok. Berlin zerwie z gazem z Rosji?
Media
Kiciński: CD Projekt chce przejmować, ale sam nie jest na sprzedaż