mPay wierzy w rozwój płatności mobilnych

Firma szczególnie liczy na Europę oraz kraje Ameryki Płd. i Azji.

Publikacja: 26.05.2015 22:02

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Amery

Firma chce oferować swoje produkty poza Polską. Szczególnie liczy na Europę oraz wybrane kraje Ameryki Południowej i Azji.

Foto: Bloomberg

Czytaj dalej dołączając do subskrybentów rp.pl już za 9,90 zł

Skorzystaj z oferty specjalnej dostępu do treści rp.pl
Możesz anulować w dowolnym momencie.

Finanse
Auta drożeją w dramatycznym tempie. Na nowe Polacy wydają średnio 34 pensje
Biznes
Najcenniejszy szef spółki giełdowej wart ponad miliard złotych
Biznes
Elon Musk stracił tytuł najbogatszego człowieka świata
Biznes
Presja regulacji wymusi odpowiedzialność w biznesie
Materiał Promocyjny
Centra handlowe Westfield – dużo więcej niż zakupy
Biznes
Unia zakazuje importu surowców z terenów dawnych lasów
Biznes
Kryzys mniejszy, niż się obawiano