Reklama

Blue Media,e-commerce,Płatności Online BM,interent,zakupy

Własny system płatności dla e-zakupów uruchamia właśnie spółka Blue Media

Publikacja: 22.06.2015 11:16

Blue Media,e-commerce,Płatności Online BM,interent,zakupy

Foto: 123rf.com

Spółka Blue Media wchodzi na rynek ecommerce uruchamiając Płatności Online BM. Firma chce wykorzystać swoje kilkunastoletnie doświadczenie w transakcjach online oraz własne technologie wykorzystywane m.in. w rozliczeniach międzybankowych. Z Płatności Online BM korzysta już blisko 400 e-sklepów.

Blue Media od lat specjalizuje się w transakcjach online. Jest m. in. operatorem Systemu Płatności BlueCash, za pośrednictwem którego klienci banków realizują przelewy natychmiastowe. Systemy Blue Media wykorzystywane w tzw. eBOK-ach, obsługują płatności ponad 6 mln klientów największych wystawców faktur – operatorów sieci komórkowych i telewizji kablowych, dostawców energii i innych mediów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spór o sukcesję w Polsacie. Gorący październik w grupie Zygmunta Solorza
Biznes
Hossa państwowych spółek. Zbrojeniówka uratuje JSW? UE i presja Zachodu na Chiny
Biznes
Były szef IKEA rywalizuje z Szymonem Hołownią o stanowisko w ONZ
Biznes
Szczyt w Egipcie. Apple i polskie OZE, umowa handlowa UE–Ukraina zaakceptowana
Biznes
Cyberbezpieczeństwo – regulacje niezbędne, ale w granicach rozsądku
Reklama
Reklama