Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2015 15:41 Publikacja: 22.06.2015 15:41
Foto: Bloomberg
Szara strefa była uważana za barierę dla rozwoju tradycyjnego handlu tymczasem ma się doskonale także jeśli chodzi o internetową sprzedaż. Z badania przeprowadzanego na potrzeby raportu eHandel Polska 2015 wynika, że właśnie nielegalny obrót traktowany jest przez przedsiębiorców jako główna bariera dla prowadzenia handlu w sieci. Szara strefa jako zagrożenie dla sklepów wymieniana jest też nawet częściej niż konieczność rywalizacji o klienta ze znanymi markami i dużymi sklepami w rodzaju Amazona, Zalando czy Alibaby.
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Ważne zwycięstwo prawne Brukseli nad oligarchami. Europejski Trybunał Sprawiedliwości w Luksemburgu (TSUE) wydał...
Polski przedsiębiorca Tomasz Węgrzyński zdecydował się sprzedać część zbudowanego przez lata wokół telewizji kab...
Rozmowa Trumpa z Xi Jinpingiem daje nadzieję na deeskalację, sektor IT liczy na odbicie dzięki rządowym programo...
Specjaliści wskazują, że za takim rozwiązaniem przemawia wiele argumentów natury zdrowotnej, społecznej i prawne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas