Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Netii w II kw. 2015: wolniej ubywa klientów

Rezultaty operatora pozostają pod wpływem dominujących na rynku telefonii stacjonarnej trendów. Inwestorzy liczący na informacje jaki jest potencjał grupy po zakupie TK Telekom raczej obejdą się smakiem.

Publikacja: 06.08.2015 09:18

Wyniki Netii w II kw. 2015: wolniej ubywa klientów

Foto: materiały prasowe

Netia, największy po Orange Polska stacjonarny operator telekomunikacyjny telefonii i Internetu, zanotowała w II kwartale 2015 roku 380,4 mln zł przychodów, 109,8 mln zł skorygowanej o zdarzenia jednorazowe EBITDA oraz 10,2 mln zł zysku operacyjnego i 6,6 mln zł zysku netto. Pozycje są niższe niż przed rokiem. Spadki wynoszą odpowiednio: 9,9 proc., 12,2 proc., 28 proc. i 20 proc.

Spółka chwali się inwestorom, że efekty przynoszą jej działania komercyjnie. Wolniej traci klientów. Wolniej niż w poprzednich kwartałach spadła liczba usług (tzw. RGU) świadczonych przez operatora: obniżyła się o 13,3 tys. do 2,253 mln. Większość z nich (1,75 mln) to usługi oferowane klientom indywidualnym.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Tak Polska zyskuje na programie ramowym UE Horyzont Europa
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama