Reklama
Rozwiń
Reklama

Wyniki Netii w II kw. 2015: wolniej ubywa klientów

Rezultaty operatora pozostają pod wpływem dominujących na rynku telefonii stacjonarnej trendów. Inwestorzy liczący na informacje jaki jest potencjał grupy po zakupie TK Telekom raczej obejdą się smakiem.

Publikacja: 06.08.2015 09:18

Wyniki Netii w II kw. 2015: wolniej ubywa klientów

Foto: materiały prasowe

Netia, największy po Orange Polska stacjonarny operator telekomunikacyjny telefonii i Internetu, zanotowała w II kwartale 2015 roku 380,4 mln zł przychodów, 109,8 mln zł skorygowanej o zdarzenia jednorazowe EBITDA oraz 10,2 mln zł zysku operacyjnego i 6,6 mln zł zysku netto. Pozycje są niższe niż przed rokiem. Spadki wynoszą odpowiednio: 9,9 proc., 12,2 proc., 28 proc. i 20 proc.

Spółka chwali się inwestorom, że efekty przynoszą jej działania komercyjnie. Wolniej traci klientów. Wolniej niż w poprzednich kwartałach spadła liczba usług (tzw. RGU) świadczonych przez operatora: obniżyła się o 13,3 tys. do 2,253 mln. Większość z nich (1,75 mln) to usługi oferowane klientom indywidualnym.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Biznes
Wojna na torach i w sieci, spór o Mercosur i presja klimatyczna Indii
Biznes
Electromobility Poland wraca do gry. 4,5 mld zł z KPO na nowy projekt
Biznes
Nvidia traci inwestorów. Czy AI przestaje być złotym dzieckiem Wall Street?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Jak zamienić marketing w motor napędowy biznesu? Premiera nowego modelu i debata ekspertów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama