Reklama
Rozwiń

Trwa szturm jubilerów na centra handlowe

Rynek biżuterii wart jest już 3 mld zł i dalej rośnie. Wciąż wchodzą nań nowe marki.

Aktualizacja: 07.08.2015 08:09 Publikacja: 06.08.2015 22:00

Sieci jubilerskie wypierają z rynku małe sklepy.

Sieci jubilerskie wypierają z rynku małe sklepy.

Foto: Bloomberg

Sieci dominują także w tej części handlu detalicznego i systematycznie wypierają z niej drobnych niezależnych rzemieślników. Z danych Bisnode Polska wynika, że w Polsce zarejestrowanych jest ponad 11,5 tys. sklepów jubilerskich.

– Na rynku jest miejsce na kolejne salony jubilerskie, o czym świadczą sukcesy naszych sklepów i szybkie osiągnięcie progu rentowności przez poszczególne salony – mówi Przemysław Piotrowski, prezes Briju. – Kluczowy jest właściwy dobór lokalizacji, bo w niektórych galeriach sklepów jubilerskich jest już zbyt dużo – dodaje. Firma wcześniej koncentrowała się na hurcie, teraz rozwija sieć własnych placówek.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Linda Yaccarino rezygnuje z funkcji prezesa X po kontrowersjach z chatbotem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Rząd nie wyklucza wyłączenia X w Polsce przez skandaliczne wpisy Groka
Biznes
Norwegia wyrzuciła rosyjskich rybaków ze swoich wód. Stanowili zagrożenie
Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań