Reklama

Trwa szturm jubilerów na centra handlowe

Rynek biżuterii wart jest już 3 mld zł i dalej rośnie. Wciąż wchodzą nań nowe marki.

Aktualizacja: 07.08.2015 08:09 Publikacja: 06.08.2015 22:00

Sieci jubilerskie wypierają z rynku małe sklepy.

Sieci jubilerskie wypierają z rynku małe sklepy.

Foto: Bloomberg

Sieci dominują także w tej części handlu detalicznego i systematycznie wypierają z niej drobnych niezależnych rzemieślników. Z danych Bisnode Polska wynika, że w Polsce zarejestrowanych jest ponad 11,5 tys. sklepów jubilerskich.

– Na rynku jest miejsce na kolejne salony jubilerskie, o czym świadczą sukcesy naszych sklepów i szybkie osiągnięcie progu rentowności przez poszczególne salony – mówi Przemysław Piotrowski, prezes Briju. – Kluczowy jest właściwy dobór lokalizacji, bo w niektórych galeriach sklepów jubilerskich jest już zbyt dużo – dodaje. Firma wcześniej koncentrowała się na hurcie, teraz rozwija sieć własnych placówek.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama