Reklama

Korzyści z deszczu biznesowych nagród

W Polsce organizuje się co roku ponad 370 konkursów i rankingów, w których przedsiębiorstwa mogą zdobywać laury.

Publikacja: 25.10.2015 13:09

Korzyści z deszczu biznesowych nagród

Foto: Fotorzepa, Robert gardziński RG Robert gardziński

Jesień i przełom roku to  sezon  wręczania firmowych laurów. Paweł Krzyworzeka z Akademii Leona Koźmińskiego, który badał w  Polsce motywacje do tworzenia nagród biznesowych, szacuje ich liczbę na 374. Uwzględniając zaś niszowe rankingi i konkursy towarzyszące np. targom biznesowych i regionalnym imprezom laurów może być nawet kilka tysięcy. I co roku przybywa po kilka-kilkanaście nowych(choć niektóre znikają). Badacz przypomina, że np. w USA, gdzie ukazuje się specjalny katalog z nagrodami biznesowymi – ich liczba sięga 16 tysięcy.  W Polsce prestiżowych laurów, którymi chętnie chwalą się duże, renomowane firmy – na czele ze spółkami z WIG- 30 - jest około setki. Dominują te przyznawane przez media, na które (na czele z prasą) przypada prawie 60 proc. z 374 nagród.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump z nowymi umowami, AI w medycynie i rosyjski przemysł lotniczy
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama