Reklama
Rozwiń

Korzyści z deszczu biznesowych nagród

W Polsce organizuje się co roku ponad 370 konkursów i rankingów, w których przedsiębiorstwa mogą zdobywać laury.

Publikacja: 25.10.2015 13:09

Korzyści z deszczu biznesowych nagród

Foto: Fotorzepa, Robert gardziński RG Robert gardziński

Jesień i przełom roku to  sezon  wręczania firmowych laurów. Paweł Krzyworzeka z Akademii Leona Koźmińskiego, który badał w  Polsce motywacje do tworzenia nagród biznesowych, szacuje ich liczbę na 374. Uwzględniając zaś niszowe rankingi i konkursy towarzyszące np. targom biznesowych i regionalnym imprezom laurów może być nawet kilka tysięcy. I co roku przybywa po kilka-kilkanaście nowych(choć niektóre znikają). Badacz przypomina, że np. w USA, gdzie ukazuje się specjalny katalog z nagrodami biznesowymi – ich liczba sięga 16 tysięcy.  W Polsce prestiżowych laurów, którymi chętnie chwalą się duże, renomowane firmy – na czele ze spółkami z WIG- 30 - jest około setki. Dominują te przyznawane przez media, na które (na czele z prasą) przypada prawie 60 proc. z 374 nagród.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Wodowanie pierwszego okrętu rozpoznania „Delfin”
Biznes
Trump popiera zwiększenie presji na Rosję. Umowa UE-Ukraina i Orlen
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów