Korzyści z deszczu biznesowych nagród

W Polsce organizuje się co roku ponad 370 konkursów i rankingów, w których przedsiębiorstwa mogą zdobywać laury.

Publikacja: 25.10.2015 13:09

Korzyści z deszczu biznesowych nagród

Foto: Fotorzepa, Robert gardziński RG Robert gardziński

Jesień i przełom roku to  sezon  wręczania firmowych laurów. Paweł Krzyworzeka z Akademii Leona Koźmińskiego, który badał w  Polsce motywacje do tworzenia nagród biznesowych, szacuje ich liczbę na 374. Uwzględniając zaś niszowe rankingi i konkursy towarzyszące np. targom biznesowych i regionalnym imprezom laurów może być nawet kilka tysięcy. I co roku przybywa po kilka-kilkanaście nowych(choć niektóre znikają). Badacz przypomina, że np. w USA, gdzie ukazuje się specjalny katalog z nagrodami biznesowymi – ich liczba sięga 16 tysięcy.  W Polsce prestiżowych laurów, którymi chętnie chwalą się duże, renomowane firmy – na czele ze spółkami z WIG- 30 - jest około setki. Dominują te przyznawane przez media, na które (na czele z prasą) przypada prawie 60 proc. z 374 nagród.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca