Reklama

Warto sprawdzić, kto pilnuje

Kupowanie bezpieczeństwa za małe pieniądze to zawsze ryzyko, że fundujemy sobie iluzję ochrony – twierdzi branża.

Aktualizacja: 26.10.2015 06:56 Publikacja: 25.10.2015 21:00

<Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego, a do patrolowania rozległych terenó

<Pracownik ochrony może stosować środki przymusu bezpośredniego, a do patrolowania rozległych terenów – wykorzystywać psy służbowe.

Foto: materiały prasowe

Na wartym 7,8 mld zł polskim rynku usług security o klientów ostro walczy ponad 2,5 tysiąca firm, kolejny już rok branżą wstrząsa wojna cenowa, a w bezpardonowych starciach o zamówienia nierzadko oferowane stawki kontraktowe schodzą poniżej granicy przyzwoitości, balansując na krawędzi legalności, czyli zgodności z prawem pracy.

Dzięki utrzymującemu się rozdrobnieniu sektora i ostrej rywalizacji jest w czym wybierać, jednak Sławomir Wagner, prezes Polskiej Izby Ochrony, namawia do rozsądku: – Jeśli kontrahentowi zależy na zapewnieniu rzeczywistego bezpieczeństwa swojej firmy, powinien zdać sobie sprawę, że utrzymanie przyzwoitych standardów usług musi kosztować. – Kupowanie ich za najniższe pieniądze to zawsze ryzyko, że fundujemy sobie fikcję ochrony – przestrzega.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Najnowsza, eksperymentalna szczepionka Moderny okazała się nieskuteczna
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama