Aktualizacja: 01.03.2016 15:18 Publikacja: 01.03.2016 15:18
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki MZub Marian Zubrzycki
Zalando planuje wydatki kapitałowe na poziomie 200 mln euro, nie licząc potencjalnych przejęć, które są dalej realne. Na koncie Zalando ma już choćby przejęcie marek Metrigo i nugg.ad oraz udziałów w Anatwine. - Nasza pozycja rynkowa nigdy nie była silniejsza i nigdy wcześniej nie stało przed nami tak wiele możliwości", stwierdził członek zarządu, Rubin Ritter. „Chcielibyśmy zainteresować naszą ofertą jeszcze większą liczbę klientów i rozszerzać udziały w rynku. Specjalnie dbamy o wzrost przy jednoczesnym utrzymaniu dobrej rentowności – naszym zdaniem jest to najlepsza metoda tworzenia wartości w długim okresie – dodał.
Najpewniej do końca czerwca, prawie rok później niż pierwotnie planowano, powinniśmy podpisać kolejną umowę na z...
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas