Reklama

Likwidacja Schengen zaboli Volkswagena

Będziemy musieli przygotować fabrykę do budowy nowej generacji samochodów. Sprawdzamy, co należałoby przebudować. W grę mogą wchodzić nakłady na poziomie 200 mln euro – mówi prezes Volkswagen Poznań Jens Ocksen.

Aktualizacja: 22.03.2016 07:40 Publikacja: 21.03.2016 21:00

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy afera z fałszowaniem emisji spalin odbiła się na sprzedaży samochodów z fabryki w Poznaniu?

Pracując ponad 30 lat w Volkswagenie, nigdy bym nie przypuszczał, że taka sytuacja może mieć miejsce. To mną wstrząsnęło. Zakład w Poznaniu też był dotknięty tym problemem. Musieliśmy wstrzymać montaż silników diesla o pojemności 1.6 i 2.0 litra. W rezultacie pomiędzy wrześniem a grudniem produkcja zmalała. Ale montujemy 11 wariantów silników, pozostałe spełniały normy Euro 6. Teraz sytuacja jest już ustabilizowana, wróciliśmy do normalnego poziomu produkcji 720 pojazdów dziennie.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama