Reklama
Rozwiń

#RZECZoBIZNESIE: Zbigniew Lazar: Zmiana wizerunku nie zmieni reputacji firmy

- Barack Obama użył słów „szminka na śwince", które oznaczają, że jeśli nie zmienimy rzeczywistości, to bez względu na to, ile szminki położymy na świnkę, ona i tak świnką pozostanie – mówił Zbigniew Lazar, prezes Modern Corp., specjalista od wizerunku

Aktualizacja: 19.05.2016 14:00 Publikacja: 19.05.2016 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Zbigniew Lazar: Zmiana wizerunku nie zmieni reputacji firmy

Foto: Rzeczpospolita

Co można zrobić, gdy wyniki firm gwałtownie spadają?

- Wtedy jest już właściwie za późno. Trzeba o tym myśleć wcześniej. Błędem jest też to, że koncentrujemy się na rzeczach powierzchownych. Mimo zmiany wizerunku nie zmieni się reputacja. Przywiązujemy do niej zbyt małą wagę – stwierdził Zbigniew Lazar, prezes Modern Corp., specjalista od wizerunku.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Ustawa Trumpa, obawy firm transportowych, biznes przeciw unijnym regulacjom AI
Biznes
Fundacja rodzinna, czyli międzypokoleniowy skarbiec
Biznes
Microsoft zwolni 9000 pracowników, bo inwestuje w sztuczną inteligencję
Biznes
Del Monte ogłosiło upadłość. Klienci odwrócili się od konserwowanej żywności
Biznes
KE proponuje nowy cel emisji, polski opór wobec ETS2 i umowa USA-Wietnam