Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.03.2017 10:25 Publikacja: 08.03.2017 09:54
Foto: Bloomberg
Bez Opla i Vauxhalla GM sprzedał w 2016 r. ok. 8,8 mln pojazdów, dużo mniej od Volkswagena i Toyoty. Obie firmy europejskie sprzedały 1,2 mln sztuk osiągając obroty 18,7 mld dolarów (17,7 mld euro), 11 proc. obrotów koncernu z Detroit.
Mimo jednak inwestowania w nowe modele i działań mających poprawić efektywność swych fabryk i wydajność 38 tys. pracowników GM nie wypracował zysku w Europie od 1999 r. Koncern wyjaśnił teraz, że gdyby w 216 r. nie miał Opla i użył 2 mld dolarów jakie za niego dostanie zamiast rezerw gotówki na skup swych akcji, to zysk na akcję zwiększyłby się o 5 proc. przy obrotach mniejszych o 19 proc.
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Agencja Uzbrojenia w piątek zawarła z Mesko (PGZ) umowę na dostawę amunicji czołowej 120 mm za 150 mln zł. Chodz...
Przez dziesięciolecia Liechtenstein był rajem podatkowym dla bogaczy z całego świata. Dziś stał się pułapką dla...
Wojna handlowa rozpoczęta przez administrację Donalda Trumpa kosztuje spółki z USA, Europy i Japonii już 34 mld...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Amerykański sąd kwestionuje cła Trumpa, UE walczy o niezależność technologiczną, a Niemcy prezentują ambitny pla...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas