Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.07.2017 22:40 Publikacja: 06.07.2017 22:24
Foto: Fotolia
Warto jednak pamiętać, że udany biznes wymaga nie tylko świetnego pomysłu i zastrzyku gotówki, ale również mentora, kontaktów i infrastruktury.
Cennym źródłem doświadczeń są duże koncerny oraz uczelnie. Obie te grupy coraz wyraźniej wyciągają rękę do młodych przedsiębiorców. Przykładem może być Szkoła Główna Handlowa, w ramach której działa SGH Professionals – czyli inicjatywa absolwentów i przedsiębiorców, której celem jest współtworzenie nowych projektów, organizowanie finansowania i pozyskiwanie ekspertów wywodzących się z SGH. Potwierdza to fakt, że absolwenci tej uczelni są bardzo aktywni na polu innowacji. Jesienią ubiegłego roku nagrodzono trzy projekty z branży mediów, teleinformatyki oraz ochrony zdrowia. Były to odpowiednio: Press Acreditation, Location Based Services oraz SiDLY.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas