Reklama

Citi Handlowy wspomaga e-commerce

Bank wprowadził liczne narzędzia mające pomóc w rozwoju handlu internetowego.

Publikacja: 23.09.2018 21:00

Citi Handlowy wspomaga e-commerce

Foto: Bloomberg

Tekst powstał przy współpracy z Citi Handlowym

Sezon wyprzedaży dobiegł końca. Warto przyjrzeć się bliżej branży, która jest najszybciej rosnącym elementem machiny handlowej – tylko w Europie w ciągu ostatniej dekady liczba e-konsumentów niemal się podwoiła. Jeszcze w 2007 r. stanowili oni 30 proc. wszystkich klientów, ale dekadę później wskaźnik ten wzrósł już do 58 proc. – wynika z danych Gemiusa.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Cała naprzód! Strategia mBanku 2026–2030: ambitny kurs na wzrost, relacje i odpowiedzialność
Banki
Revolut zainwestuje miliardy dolarów. Celuje w 100 mln klientów i mówi o Polsce
Banki
Prezes mBanku o podatkach, frankach i nowej strategii: To nie jest sektor nadzwyczajnych zysków
Banki
mBank rzuca rękawicę konkurentom. Czy awansuje na wyższe pozycje?
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Reklama
Reklama