Reklama

#PROSTOzPARKIETU: Paweł Spławski: Bank Pocztowy rusza z ofertą własnych funduszy

Bank po kilku miesiącach oczekiwania na zgodę od Komisji Nadzoru Finansowego wreszcie ją otrzymał i niebawem ruszy z ofertą funduszy inwestycyjnych pod własną marką.

Aktualizacja: 02.06.2016 14:41 Publikacja: 02.06.2016 13:55

#PROSTOzPARKIETU: Paweł Spławski: Bank Pocztowy rusza z ofertą własnych funduszy

Foto: rzeczpospolita.tv

- Możemy podzielić się dobrą wiadomością – przedwczoraj otrzymaliśmy zgodę od Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie funduszy inwestycyjnych pod marką Banku Pocztowego. Chcielibyśmy wprowadzić je do oferty w drugiej połowie roku – mówi w programie #PROSTOzPARKIETU Paweł Spławski, wiceprezes Banku Pocztowego. Będą to fundusze tzw. white label, ich zarządzaniem zajmie się Ipopema TFI.

Na jakie strategie postawi bank? - Chcemy edukować naszych klientów, bo dla większości z nich będzie to pierwszy kontakt z rynkiem funduszy inwestycyjnych. Chcemy nakierować ich na bezpieczeństwo, więc najpierw będą to głównie fundusze obligacyjne i pieniężne – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Banki
Czy cła Trumpa zaszkodzą Szwajcarii? SNB nie planuje ujemnych stóp, firmy wstrzymują inwestycje
Banki
Prezes UniCredit: Po przejęciu Commerzbanku zwolnienia będą „znaczące”
Banki
Rosyjski biznes bez dostępu do banków w Chinach
Banki
Szansa na cięcie stóp we wrześniu, ale bez gwarancji
Reklama
Reklama