Reklama
Rozwiń

#PROSTOzPARKIETU: Paweł Spławski: Bank Pocztowy rusza z ofertą własnych funduszy

Bank po kilku miesiącach oczekiwania na zgodę od Komisji Nadzoru Finansowego wreszcie ją otrzymał i niebawem ruszy z ofertą funduszy inwestycyjnych pod własną marką.

Aktualizacja: 02.06.2016 14:41 Publikacja: 02.06.2016 13:55

#PROSTOzPARKIETU: Paweł Spławski: Bank Pocztowy rusza z ofertą własnych funduszy

Foto: rzeczpospolita.tv

- Możemy podzielić się dobrą wiadomością – przedwczoraj otrzymaliśmy zgodę od Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie funduszy inwestycyjnych pod marką Banku Pocztowego. Chcielibyśmy wprowadzić je do oferty w drugiej połowie roku – mówi w programie #PROSTOzPARKIETU Paweł Spławski, wiceprezes Banku Pocztowego. Będą to fundusze tzw. white label, ich zarządzaniem zajmie się Ipopema TFI.

Na jakie strategie postawi bank? - Chcemy edukować naszych klientów, bo dla większości z nich będzie to pierwszy kontakt z rynkiem funduszy inwestycyjnych. Chcemy nakierować ich na bezpieczeństwo, więc najpierw będą to głównie fundusze obligacyjne i pieniężne – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych