fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Depardieu zareklamuje BZ WBK

materiały prasowe
Konta osobiste stają się sztandarowym produktem banków, dzięki którym chcą zwiększać liczbę klientów. Kusić mają gwiazdy filmowe i darmowe bankomaty
BZ WBK wprowadza na rynek nowe konto. Główna zmiana w ofercie polega na wprowadzeniu rachunku, którego posiadacze będą mogli m.in. wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów w Polsce bez żadnych opłat.
- Naszą decyzję o bezpłatnych bankomatach poprzedziliśmy bardzo dokładnymi badaniami rynku. Wynika z nich, że klienci, którzy nie mają jeszcze konta w BZ WBK będą skłonni je otworzyć przede wszystkim dla bezpłatnych bankomatów oraz zwrotu 1 proc. od wszystkich płatności kartą - tłumaczy Marcin Pawłowski, dyrektor ds. detalicznych produktów oszczędnościowych i rozliczeniowych BZ WBK.
Niedawno BZ WBK zaoferował m.in. specjalne konto dla kobiet oraz rachunek dla osób dojrzałych. Potwierdziły się też nasze wcześniejsze informacje i twarzą najnowszego konta będzie znany francuski aktor Gerard Depardieu. W ramach promocji bank przekaże 100 zł każdej osobie, która pomiędzy 1 marca a 30 kwietnia br. założy jeden z kilku oferowanych rachunków.
Wcześniej w reklamówkach BZ WBK wystąpiły dwie inne gwiazdy światowego kina. Pierwsza z nich, John Cleese, aktor znany m.in. z „Latającego cyrku Monty Pythona”, reklamowała kredyt gotówkowy, a Danny de Vito w ubiegłym roku wystąpił w spocie promującym loterię dla osób zakładających lokaty.
Rachunki osobiste są jednym z produktów strategicznych BZ WBK w 2010 r. W ubiegłym roku liczba kont osobistych prowadzonych przez ten bank zwiększyła się o 187 tys. do blisko 1,6 mln kont. Daje to BZ WBK trzecią pozycję na polskim rynku. Zmiany w ofercie rachunków osobistych, które mają przyciągnąć nowych klientów wprowadzają też inne banki, w tym mniejsi gracze w tym segmencie.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA