fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Konsumenci czytają recenzje

Bloomberg
Ceny są oczywiście ważne na finalnym etapie, ale gdy konsumenci zastanawiają się co kupić kluczowe są opinie, nawet od nieznanych im osób.

Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, recenzje, testy i artykuły są jednymi z najpopularniejszych źródeł informacji o produktach, bez względu na to czy kupujemy w internecie czy w tradycyjnym sklepie.

Analizy pokazują, że w zależności od kategorii asortymentu, na wczesnym etapie podejmowania decyzji o zakupie recenzje śledzi nawet 85 proc., testy przegląda 81 proc., a artykuły czyta 76 proc. internautów.

– Przeanalizowaliśmy podejście internautów do różnych źródeł informacji i wiemy jak istotna dla rozważających zakup jest wiedza płynąca z recenzji czy testów. Na tej podstawie opracowaliśmy nowe rozwiązanie, które umożliwia promocję artykułów publikowanych w serwisach i na blogach tematycznych – mówi Wojciech Głowacki, business development director RTB House w Polsce. Serwisy tematyczne i blogi eksperckie, na których publikowane są recenzje i testy produktów również zyskują na współpracy z producentami. Promocja wybranych przez producenta treści zwiększa ruch na stronie i wspiera działania wizerunkowe portali.

W Polsce z rozwiązania RTB House skorzystali już m.in. tacy producenci jak ASUS, LG, Panasonic, Olympus czy Volkswagen.

Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA