fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Siedem firm zawalczy w konkursie na badania polskiego Internetu

Bloomberg
Magdalena Lemańska
Polskie Badania Internetu, które szukają nowego wykonawcy badania Megapanel, przeprowadzą teraz ze wszystkimi chętnymi rozmowy, a potem przygotują zaproszenie do składania ofert.
- Zainteresowanie badaniem polskiego Internetu zgłosiło siedem firm: Gemius, AGB Nielsen Media Research, GFK Polonia, comScore Inc., Interactive Research Center, MillwardBrown oraz Ipsos  - podało PBI.
Badania Megapanel od prawie dziesięciu lat przeprowadzała w Polsce firma Gemius. Po tylu latach PBI zdecydowało się jednak dać szansę także innym firmom badawczym.
Badaniem objęte będą: oglądalność witryn internetowych, korzystanie z aplikacji internetowych, stream (audio i wideo) oraz urządzenia non-PC: smartfony, tablety, telewizory z dostępem do internetu, konsole do gier, czyli rosnąca gama urządzeń z dostępem do internetu.
- Do komisji konkursowej, która będzie oceniała oferty, w celu zapewnienia pełnej transparentności, PBI zaprosi przedstawicieli polskiego rynku interaktywnego, w tym także firmy spoza PBI – podaje PBI.
Z wyłonioną w konkursie firmą PBI podpisze umowę na 3-4 lata. Po tym czasie znów rozpisze konkurs.  Udziałowcami PBI są: Agora, Onet.pl, Interia.pl, Wirtualna Polska, GG Network (właściciel komunikatora Gadu-Gadu), Murator, Polskapresse, Ringier Axel Springer Polska oraz i Redefine (właściciel Ipli).
Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA