Aktualizacja: 11.01.2017 06:21 Publikacja: 10.01.2017 17:59
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
– Nasi przewoźnicy ciężką pracą wywalczyli sobie dużą część unijnego rynku – przyznaje prezes podwarszawskiej firmy logistycznej Fine Dariusz Wakuła. – Wcale nie są już najtańsi, za swoje usługi otrzymują pieniądze, które pozwalają rozwijać firmy.
Dlatego też blisko co czwarta ciężarówka przekraczająca w Calais kanał La Manche ma polską rejestrację (2 tys. dziennie), podobnie jak co szósta na niemieckich drogach i co siódma w Belgii. Polscy przewoźnicy zajęli niemal jedną czwartą unijnego rynku międzynarodowych przewozów samochodowych, a pierwszą pozycję zajmują od 2007 roku.
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Już 92 proc. profesjonalistów HR wspiera się narzędziami automatyzującymi ich pracę, a ponad połowa wykorzystuje...
Czy ESG może przyczynić się do pozyskania wartościowych pracowników oraz zwiększenia zaangażowania już zatrudnio...
Firmy, które chcą korzystać z nowych technologii w HR, mają coraz większy wybór krajowych rozwiązań wpisujących...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Gospodarka to układ naczyń połączonych. Jeśli cokolwiek dzieje się w jednym obszarze, ma także znaczenie gdzie i...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas