Bazując na wiedzy i doświadczeniu ekspertów CRIDO stawiamy na rozwój własnych kanałów komunikacji, w szczególności blogów. Aby ułatwić odbiór treści, na nowej www zastosowaliśmy kilka nowoczesnych rozwiązań. Czytelnicy naszych blogów mogą m.in. posłuchać, w jaki sposób wpisy są czytane przez sympatycznego bota, sprawdzić czas czytania, czy szybko opublikować w mediach społecznościowych cały wpis lub jego fragment przy zastosowaniu tzw. highlights – mówi Roman Namysłowski, partner zarządzający w CRIDO, inicjator pierwszego z trzech blogów CRIDO Podatki w biznesie, który stanowi główny kanał komunikacji niusów podatkowych, skierowanych do klientów CRIDO, liderów opinii i mediów.
Na nowej stronie crido.pl zastosowano jeszcze kilka, dodatkowych rozwiązań, które mają na celu podniesienie użyteczności strony, m.in.:
• wielopoziomowe powiązania treści kierujące użytkownika do podobnych kontekstowo informacji,
• intuicyjne menu, z wyróżnionymi tematami wskazującymi na ważne w danym momencie dla biznesu zagadnienia (np. nowa matryca VAT, IP box, dawne SSE czy odpowiedzialność podmiotów zbiorowych),
• dedykowane filtry na blogach ułatwiające znalezienie wpisów powiązanych z wyróżnionymi tematami,