Strona crido.pl w nowej odsłonie

CRIDO uruchomiło nową stronę crido.pl, która integruje kilka - działających dotychczas na osobnych platformach - portali i blogów. Architektura strony, powiązania treści, jak również dodatkowe funkcjonalności zostały tak zaprojektowane, aby pomagały w odbiorze kontentu. Jest on regularnie przygotowywany przez ekspertów CRIDO i publikowany m.in. na 3 blogach tematycznych: Podatki w biznesie, Innovation Today oraz Prawo dla przedsiębiorców.

Publikacja: 10.01.2019 09:41

Strona crido.pl w nowej odsłonie

Foto: 123RF

Bazując na wiedzy i doświadczeniu ekspertów CRIDO stawiamy na rozwój własnych kanałów komunikacji, w szczególności blogów. Aby ułatwić odbiór treści, na nowej www zastosowaliśmy kilka nowoczesnych rozwiązań. Czytelnicy naszych blogów mogą m.in. posłuchać, w jaki sposób wpisy są czytane przez sympatycznego bota, sprawdzić czas czytania, czy szybko opublikować w mediach społecznościowych cały wpis lub jego fragment przy zastosowaniu tzw. highlights – mówi Roman Namysłowski, partner zarządzający w CRIDO, inicjator pierwszego z trzech blogów CRIDO Podatki w biznesie, który stanowi główny kanał komunikacji niusów podatkowych, skierowanych do klientów CRIDO, liderów opinii i mediów.

Na nowej stronie crido.pl zastosowano jeszcze kilka, dodatkowych rozwiązań, które mają na celu podniesienie użyteczności strony, m.in.:

• wielopoziomowe powiązania treści kierujące użytkownika do podobnych kontekstowo informacji,

• intuicyjne menu, z wyróżnionymi tematami wskazującymi na ważne w danym momencie dla biznesu zagadnienia (np. nowa matryca VAT, IP box, dawne SSE czy odpowiedzialność podmiotów zbiorowych),

• dedykowane filtry na blogach ułatwiające znalezienie wpisów powiązanych z wyróżnionymi tematami,

• specjalną sekcję „Trzymamy rękę na pulsie", w której rozwijane są najbardziej gorące dla biznesu tematy.

Za wdrożenie nowej strony crido.pl odpowiadała firma Move Closer.

Bazując na wiedzy i doświadczeniu ekspertów CRIDO stawiamy na rozwój własnych kanałów komunikacji, w szczególności blogów. Aby ułatwić odbiór treści, na nowej www zastosowaliśmy kilka nowoczesnych rozwiązań. Czytelnicy naszych blogów mogą m.in. posłuchać, w jaki sposób wpisy są czytane przez sympatycznego bota, sprawdzić czas czytania, czy szybko opublikować w mediach społecznościowych cały wpis lub jego fragment przy zastosowaniu tzw. highlights – mówi Roman Namysłowski, partner zarządzający w CRIDO, inicjator pierwszego z trzech blogów CRIDO Podatki w biznesie, który stanowi główny kanał komunikacji niusów podatkowych, skierowanych do klientów CRIDO, liderów opinii i mediów.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Prawo karne
CBA zatrzymało znanego adwokata. Za rządów PiS reprezentował Polskę
Spadki i darowizny
Poświadczenie nabycia spadku u notariusza: koszty i zalety
Podatki
Składka zdrowotna na ryczałcie bez ograniczeń. Rząd zdradza szczegóły
Ustrój i kompetencje
Kiedy można wyłączyć grunty z produkcji rolnej
Sądy i trybunały
Sejm rozpoczął prace nad reformą TK. Dwie partie chcą odrzucenia projektów