Reklama

Lotnicza bitwa o Iran

Po otwarciu Iranu na świat transport lotniczy z i do tego kraju rozwija się w błyskawicznym tempie.

Aktualizacja: 04.02.2016 18:31 Publikacja: 04.02.2016 15:05

Lotnicza bitwa o Iran

Foto: 123rf.com

Z liczących się europejskich przewoźników jako pierwsze wystartowały Turkish Airlines, po nich Lufthansa. Teraz ekspansję zapowiadają British Airways. LOT jeszcze w ubiegłym roku wystąpił o prawo wykonywania połączeń na trasie Warszawa-Teheran, ale Irańczycy takiego zezwolenia jeszcze nie dali. Dla linii lotniczych to wspaniały kierunek — Irańczycy mają słabą ofertę transportową, a ruch jest głównie wysokopłatny - biznesowy.

Zamawiając kilkadziesiąt samolotów jeszcze w styczniu Iran chciał udowodnić, że zamierza szybko nadgonić lotnicze zapóźnienie spowodowane sankcjami. Irańczycy nie ukrywają również, że zamierzają szybko rozbudować swoje dwa stołeczne lotniska w nowe bliskowschodnie centra przesiadkowe.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Transport
Jak Putin doleci do Budapesztu? Viktor Orbán mówi, że wszystko załatwi
Transport
Wreszcie dobre wiadomości z Boeinga. Samolotów B737 MAX będzie coraz więcej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Transport
Kreml chce, by Musk zbudował tunel z Alaski do Syberii. Trump: Ciekawy pomysł
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama