Prototyp e-busa firma zaprezentowała w lipcu tego roku. Model szykowany jest także dla niemieckiego rynku, na którym Autosan ma lokalnego przedstawiciela. W maju z Autosana odszedł prezes Michał Stachura, a od lipca obowiązki prezesa pełni Adam Grzela; spółka boryka się trudnościami. Produkuje kontenery dla wojska oraz miejskie i międzymiastowe autobusy z napędem wysokoprężnym. Na ten rok klienci złożyli zamówienia na 160 autobusów. Prezes Stachura dodawał, że Autosan wykaże zysk przy produkcji 120 autobusów.

Czytaj także: Elektryczne autobusy polskim hitem

Autosan w konsorcjum z OBRUM, WB Electronics oraz Instytutem Elektroniki uczestniczy w wartym 160 mln zł przetargu NCBiR na opracowanie innowacyjnego autobusu niskoemisyjnego. Firma lub firmy, które spełnią warunki przetargu, sprzedadzą samorządom autobusy warte 10 mld zł.

Autosan od 2016 roku należy do konsorcjum PIT-Radwar oraz Huty Stalowa Wola. Zbrojeniowe spółki zapłaciły syndykowi 17,3 mln zł i dodatkowo 7,8 mln zł firmie Zasady za halę produkcyjną. Autosan zatrudnia ponad 300 osób.