Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka potentatem nie tylko na polską skalę

Polska sieć jest zdecydowanie największym sprzedawcą detalicznym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmieniające się zwyczaje konsumenckie są coraz większym wyzwaniem dla firm tej branży.

Aktualizacja: 04.09.2019 21:39 Publikacja: 04.09.2019 15:50

Biedronka potentatem nie tylko na polską skalę

Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik

Należąca do spółki Jeronimo Martins Polska sieć Biedronka zakończyła 2018 r. z niemal 11,9 mld euro przychodów, co daje jej pozycję zdecydowanego lidera nie tylko polskiego, ale także regionalnego rynku handlowego. Firma działa tylko na rynku polskim, ma już niemal 3 tys. sklepów. Choć tempo ekspansji w ostatnich latach raczej spowolniło, to nadal zwiększa ona przychody w szybkim tempie.

Ranking TOP 500 CEE
ZOBACZ DODATEK
POZNAJ PEŁNY RANKING

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama