Aktualizacja: 18.07.2021 10:54 Publikacja: 18.07.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Obserwowane od ubiegłego roku masowe przejście na zdalny model pracy okazało się wyzwaniem dla wszystkich sektorów gospodarki. Nie ominęło też usług prawniczych, utożsamianych raczej z konserwatywnym podejściem do zmian. Pandemia stała się skutecznym testem zdolności adaptacyjnych dla wielu organizacji. W sektorze prawniczym najlepiej go przeszły kancelarie, które już wcześniej wypracowały i wdrożyły stosowne procedury organizacji pracy i komunikacji, postarały się też o odpowiednie zaplecze w postaci infrastruktury technologicznej. Oceny należą oczywiście do klientów. Praca dla nich trwała nieprzerwanie, mimo przejścia z formuły biurowej czy na sali sądowej do domowego zacisza. Zmiana modelu świadczenia usług prawniczych wzmogła dyskusję o przyszłości zawodu. Pojawiły się wręcz tezy, że klasyczne atrybuty prawników: toga i garnitur, już na zawsze pozostaną w szafach.
Z restrukturyzacją publicznych zakładów opieki zdrowotnej jest trochę jak z upadłością. Kto raz upadnie, przez w...
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas