Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.11.2018 10:30 Publikacja: 07.11.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Dobrze poprowadzone kampanie wizerunkowe są w stanie powoli odwrócić preferencje konsumentów. Po raz pierwszy w historii drób okazał się najbardziej popularnym rodzajem mięsa na świecie i w Polsce, wyprzedzając wieprzowinę – wynika z badania preferencji żywieniowych przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie SuperDrobiu. Unia Europejska dopłaci do kilkudziesięciu kampanii wspierających wizerunek europejskiej żywności 172 mln euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas