Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.11.2018 10:30 Publikacja: 07.11.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Dobrze poprowadzone kampanie wizerunkowe są w stanie powoli odwrócić preferencje konsumentów. Po raz pierwszy w historii drób okazał się najbardziej popularnym rodzajem mięsa na świecie i w Polsce, wyprzedzając wieprzowinę – wynika z badania preferencji żywieniowych przeprowadzonego przez Biostat na zlecenie SuperDrobiu. Unia Europejska dopłaci do kilkudziesięciu kampanii wspierających wizerunek europejskiej żywności 172 mln euro.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas