Reklama

Browary toną w niesprzedanym piwie. Przeróbka na dżin rozwiązaniem

Japońskie browary rzemieślnicze mają problem w postaci hektolitrów niesprzedanego piwa.

Aktualizacja: 23.10.2020 17:00 Publikacja: 23.10.2020 14:18

Browary toną w niesprzedanym piwie. Przeróbka na dżin rozwiązaniem

Foto: Bloomberg

Cesarstwo Japonii szykowało się na 2020, który miał być rokiem Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Spodziewano się, że Kraj Kwitnącej Wiśni odwiedzi nawet 40 mln turystów. Jednak pandemia koronawirusa zmieniła wszystko i kraj, jak większość świata, zmaga się z negatywnymi skutkami gospodarczymi pandemii.

Wśród mocno poszkodowanych recesją branż jest browarnictwo. Sprzedaż piwa w Japonii spadła w pierwszym półroczu, jak informował Bloomberg, o 26 procent. To olbrzymi problem zwłaszcza dla małych browarów. Mistrz browarniczy Isamu Yoneda w Kiuchi Brewery w rozmowie z CNN przyznał, że dla Kiuchi mniej klientów i zamówień eksportowych wiosną oznaczało, że firma niemal tonęła w powoli psującym się piwie. Jednak udało się wymyślić rozwiązanie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama