Rewolucja w Burger Kingu. Czekolada zamiast kotleta

Amerykańska sieć typu fast-food Burger King zapowiedziała wprowadzenie Czekoladowego Whoppera.

Aktualizacja: 01.04.2018 13:26 Publikacja: 01.04.2018 12:30

Rewolucja w Burger Kingu. Czekolada zamiast kotleta

Foto: Bloomberg

Burger King nie zdradził jeszcze, kiedy nowy Whopper pojawi się w restauracjach. Wiadomo jedynie, że składać się będzie z: czekoladowej bułki maślanej, grillowanej czekolady, syropu malinowego, lukru waniliowego, listków mlecznej czekolady, karmelizowanych czerwonych pomarańczy oraz krążków białej czekolady.

Całość może się okazać niestety tylko primaaprilisowym żartem, ponieważ Burger King na facebookowym profilu otagował filmik#aprilsfools.

 

Post wrzucił co prawda dwa dni wcześniej, ale większość internautów pozostała sceptyczna:

"Kiedy 1 kwietnia wypada w świąteczną niedzielę, a firma nie chce Ci płacić za nadgodziny i wolną niedzielę."

"Prima Aprilis dopiero w niedzielę".

"Prima aprilis za 2 dni kochani".

Podobnie zareagowali niemieccy klienci Burger Kinga, tam też sieć "poinformowała" o nowej pozycji w menu. Niemieckojęzyczny filmik reklamowy z czekoladowym burgerem na Youtube obejrzało już niemal milion osób.

Burger King założony został w 1954 roku i jest drugą co do wielkości siecią restauracji typu fast food na świecie. Obecnie sieć ma w około 15 tys. lokali, obsługuje ponad 11 milionów klientów dziennie w niemal 100 krajach na całym świecie.

Burger King nie zdradził jeszcze, kiedy nowy Whopper pojawi się w restauracjach. Wiadomo jedynie, że składać się będzie z: czekoladowej bułki maślanej, grillowanej czekolady, syropu malinowego, lukru waniliowego, listków mlecznej czekolady, karmelizowanych czerwonych pomarańczy oraz krążków białej czekolady.

Całość może się okazać niestety tylko primaaprilisowym żartem, ponieważ Burger King na facebookowym profilu otagował filmik#aprilsfools.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”
Przemysł spożywczy
Włoska restauracja daje darmowe wino klientom. Warunkiem posiłek bez telefonu