Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.03.2019 11:41 Publikacja: 16.03.2019 11:13
Foto: Bloomberg
Odpowiadając na zapotrzebowanie konsumentów, Tyson Foods Inc. planuje wykorzystać technikę badania próbek DNA do pokazania klientom skąd pochodzą ich steki, pieczeń a nawet mięso mielone. Koncern chce w ten sposób udowodnić, że dokładnie wie z jakich hodowli pochodzi wołowina, którą sprzedaje jako produkt premium - pisze Bloomberg.
Z badań marketingowych wynika, że Amerykanie chcą dokładnie wiedzieć gdzie hodowano krowy na ich steki - mówi Kent Harrison, wiece prezes ds. marketingu i programów premium w Tyson Fresh Meats. Nie chodzi tylko o najwyższą jakoś mięsa, ale także etyczne traktowanie zwierząt w hodowlach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Słynny amerykański producent lodów Ben & Jerry’s traci jednego ze współzałożycieli. Jerry Greenfield odchodzi z...
Prawie połowa Niemców ma nadwagę, a 11. na 100. boryka się z kryzysem otyłości. Niemieckie władze chcą to zmieni...
Gdyby nie keczup i makaron z serem, Warren Buffett miałby o jeden problem mniej. Podczas niedawnego występu w st...
W rok ceny kawy na światowych giełdach się podwoiły. Podwyżki właśnie docierają na półki sklepowe w Polsce. Kons...
Po zaledwie roku pracy na stanowisku prezesa Nestlé Laurent Freixe musi pożegnać się z firmą. Powodem jest ukryw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas