Reklama
Rozwiń
Reklama

Amerykański koncern Tyson Foods będzie badał DNA wołowiny

Tyson Foods, największy amerykański producent drobiu, wołowiny, wieprzowiny oraz gotowych produktów mięsnych, chce za pomocą analizy DNA udowodnić klientom skąd ma wysokiej jakości mięso.

Aktualizacja: 16.03.2019 11:41 Publikacja: 16.03.2019 11:13

Amerykański koncern Tyson Foods będzie badał DNA wołowiny

Foto: Bloomberg

ula

Odpowiadając na zapotrzebowanie konsumentów, Tyson Foods Inc. planuje wykorzystać technikę badania próbek DNA do pokazania klientom skąd pochodzą ich steki, pieczeń a nawet mięso mielone. Koncern chce w ten sposób udowodnić, że dokładnie wie z jakich hodowli pochodzi wołowina, którą sprzedaje jako produkt premium - pisze Bloomberg.

Z badań marketingowych wynika, że Amerykanie chcą dokładnie wiedzieć gdzie hodowano krowy na ich steki - mówi Kent Harrison, wiece prezes ds. marketingu i programów premium w Tyson Fresh Meats. Nie chodzi tylko o najwyższą jakoś mięsa, ale także etyczne traktowanie zwierząt w hodowlach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama