Należąca do Unilever marka Marmite wprowadza do sklepów w Wielkiej Brytanii nowy produkt, który wywołał sensację w internecie. To Marmite Peanut Butter - połączenie masła orzechowego z uwielbianą przez wielu Brytyjczyków pastą Marmite.
Czym jest Marmite? To brytyjski produkt spożywczy z wyciągu drożdżowego o konsystencji pasty, używany głównie do smarowania chleba i tostów, ale też jako dodatek do zup, owsianki czy mięsa mielonego. Ma on charakterystyczny mocny zapach, a smakiem i ciemnobrązowym kolorem przypomina sos sojowy. Każdy turysta prędzej czy później spotka się z nim na Wyspach. Mówi się, że Marmite można kochać albo nienawidzić i coś w tym jest, bo jedni biorą je do ust tylko raz w życiu, z kolei wielu Brytyjczyków nie wyobraża sobie śniadania bez tego przysmaku.
Czytaj także: Hip hop jest najlepszy dla szwajcarskiego sera
Nic dziwnego, że informacja o nowym maśle orzechowym połączonym z ekstraktem drożdżowym w mig obiegła sieć i wywołała tak wielki entuzjazm internautów. Już wiadomo, czym wielu Brytyjczyków posmaruje niebawem kanapkę na dobry początek tygodnia, bo produkt Marmite Peanut Butter ma wejść na rynek w najbliższy poniedziałek.
Produkt będzie sprzedawany w słoikach o pojemności 225 g, w cenie 2,50 funtów. Od 25 marca będzie można kupić go przez w sklepie internetowym Ocado, z kolei 4 kwietnia wejdzie już normalnie do sklepów w całym kraju.