Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.01.2017 15:17 Publikacja: 27.01.2017 15:08
Foto: Bloomberg
W kawiarniach Starbucks w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanadzie można odebrać kawę bez kontaktu z kasą. Wystarczy skorzystać z aplikacji Mobile Order and Pay – wybrać kawiarnię, zamówić wybrany produkt, a na miejscu tylko go odebrać.
Wielu klientom spodobał się brak konieczności oczekiwania w kolejach do kas. Według Fortune.com aplikacja odpowiada aż za 10 proc. transakcji wykonywanych w najbardziej ruchliwych placówkach, w szczytowych momentach nawet do 20 proc.– Mobilne zamówienia i płatności zostały dobrze przyjęte przez naszych klientów. Dzięki tej funkcji, mogą oni zamawiać kawę i inne produkty z wyprzedzeniem, uniknąć kolejek i długiego czasu oczekiwania na realizację zamówienia. Rezultatem wprowadzenia mobilnych zamówień i płatności były krótsze kolejki, szybsza obsługa, bardziej wydajny system operacji wewnętrznych – powiedział dyrektor Starbucks Howard Schultz.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kawa w Stanach Zjednoczonych jest coraz droższa. Cła Donalda Trumpa, nałożone na największych światowych eksport...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Z początkiem 2026 r. Grupa Żywiec zakończy produkcję w Browarze Namysłów. Zwolni pracowników i sprzeda sam zakła...
Sprzedaż większości kategorii trunków, w tym piwa, wódek spada, a coraz więcej konsumentów sięga po ich bezalkoh...
Holenderski producent piwa Heineken poinformował, że reorganizacja jego siedziby głównej w Amsterdamie wpłynie n...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nazwy „stek, kotlet, kiełbasa, burger, hamburger” będą zarezerwowane dla produktów z mięsa. Jest też nowa defini...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas