Reklama

Fabryki broni celują w zagranicznych kontrahentów

Polska Grupa Zbrojeniowa poszukuje sposobu na wyprowadzenie z zapaści eksportu polskiej broni. Na celowniku po raz pierwszy pojawiły się nowe rynki: Brazylia, Meksyk i Bangladesz.

Aktualizacja: 29.08.2018 20:57 Publikacja: 29.08.2018 15:24

Fabryki broni celują w zagranicznych kontrahentów

Foto: fabrykabroni.pl

W przyszłym tygodniu podczas XXVI Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach polski zbrojeniowy czempion zapowiada kulminację marketingowej ofensywy. W pawilonie PGZ zapowiedziało się ok. 40 oficjalnych zagranicznych delegacji rządowo-wojskowych oraz kilkunastu stałych partnerów biznesowych i technologicznych: - Nie ograniczamy się tylko do rynków afrykańskich azjatyckich czy europejskich, próbujemy wchodzić na nowe - twierdzą menadżerowie PGZ. Oferty dotyczą nie tylko broni strzeleckiej, ale również bardziej zaawansowanego sprzętu i systemów treningowych.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Reklama
Reklama