Reklama

Co zrobić w przypadku zaatakowania konta na Facebooku

Minister Cyfryzacji poinformował, że skierował do Facebooka pytanie o wyjaśnienie szczegółów dotyczących ataku na konta użytkowników.

Publikacja: 20.10.2018 08:30

Co zrobić w przypadku zaatakowania konta na Facebooku

Foto: AdobeStock

Ministerstwo deklaruje, że od tego momentu ministerstwo monitoruje sprawę, uzyskując od Facebooka na bieżąco informacje o zakresie ataku. W związku z podejmowanymi działaniami, ze strony Facebooka opracowana została procedura umożliwiająca w łatwy sposób sprawdzenie czy zdarzenie dotyczy obywatela Polski. Z informacji jakie uzyskaliśmy wynika, że naruszenie dotyczyło niespełna 0,6% wszystkich użytkowników w Polsce (93 588 kont).

Czytaj także: Joanna Parafianowicz: zdjęcie wrzucone na Facebook nie jest już naszą własnością

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Internet i prawo autorskie
Internetowe filmiki z dzikimi zwierzętami i ludźmi mogą być bardzo niebezpieczne
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Będą ważne zmiany w prawie budowlanym? „Żółta kartka” zamiast blokady inwestycji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Podatki
Ojciec zarządza pensją córki - co z podatkiem?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama