Reklama

Morawiecki: Potrzebna jest wielka mobilizacja

- Potrzebna jest nasza wielka mobilizacja. By przebić się przez ten mur niechęci mediów. By dotrzeć do Polaków, by opowiadać im o naszych programach - mówił w trakcie konwencji PiS premier Mateusz Morawiecki. W swoim wystąpieniu zaprezentował też szereg propozycji programowych.

Aktualizacja: 07.09.2019 14:56 Publikacja: 07.09.2019 14:50

Morawiecki: Potrzebna jest wielka mobilizacja

Foto: Fotorzepa, Michał Kolanko

Morawiecki mówił o nowych funduszach, które mają wspomóc rozwój. -Po pierwsze stworzymy Fundusz Modernizacji Szpitali. Będzie to fundusz na początek 2-mld dla wszystkich szpitali powiatowych, dla wszystkich placówek służby zdrowia. Po drugie, fundusz 100 obwodnic, bo obwodnica powoduje, że do danego miasta i miasteczka ludzie przyjadą. I dla wielkich metropolii, jak Warszawa czy Bydgoszcz. I dla miast średniej wielkości, i dla mniejszych miast. Dla samorządów, dla mieszkańców większych i mniejszych miast. I Fundusz inwestycji w szkołę. Też 2-mldowy. Chcemy też, aby od strony technicznej szkoła była jak najnowocześniejszy. Mamy w planach Kolej Plus i fundusz remontowy dla dworców - powiedział.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Polityka
PO, Nowoczesna i Inicjatywa Polska się zjednoczyły. Tusk: Dobro zwycięża zło, ale musi być silne
Polityka
Współpraca PiS i Konfederacji, ale bez Kaczyńskiego i Morawieckiego? Znamy zdanie Polaków
Polityka
Sikorski o „bredniach” Kaczyńskiego i „wielkoruskim imperializmie”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Polityka
Sondaż: Której partii Polacy najbardziej nie chcieliby zobaczyć w przyszłym Sejmie?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama