Aktualizacja: 17.02.2021 20:53 Publikacja: 17.02.2021 20:19
Foto: AFP
W środę Facebook opublikował oświadczenie, w którym informuje, że proponowane w Australii przepisy to przykład "fundamentalnego braku zrozumienia" relacji między platformami technologicznymi a wydawcami.
W ocenie serwisu tylko w ubiegłym roku wydawcy zarobili w ten sposób około 407 mln dolarów australijskich. Wygenerowano 5,1 mld darmowych odesłań do australijskich wydawców. Firma podkreśliła, że zysk biznesowy z wiadomości jest minimalny. Informacje takie stanowią mniej niż 4 proc. wszystkich przeglądanych treści.
Po miesiącach negocjacji Stany Zjednoczone podpisały z Ukrainą umowę surowcową. Strony porozumiały się w kwestii...
Przedwyborcze sondaże wskazują, że faworytem powtórzonych wyborów prezydenckich w Rumunii jest kandydat radykaln...
Prezydent USA chciał przekształcić północnego sąsiada w 51. stan Ameryki. Stało się odwrotnie: kanadyjski naród...
Rządząca krajem Liberalna Partia Kanady wygrała wybory parlamentarne i zachowa władzę - wynika z projekcji wynik...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Cały skład nowego niemieckiego gabinetu poznamy w najbliższych dniach po zakończeniu referendum wśród członków S...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas