Reklama

"The Guardian": Duda wygrał dzięki narzędziom Facebooka?

Facebook i Cambridge Analytica był "integralną częścią" zwycięstwa w wyborach prezydenckich w 2015 roku Andrzeja Dudy. Dzisiejszy "The Guardian" pisze, że podczas kampanii wyborczej, zespół Dudy wykorzystywał narzędzia Facebooka dla wpływania na wyborców.

Aktualizacja: 20.03.2018 16:44 Publikacja: 20.03.2018 07:17

Andrzej Duda

Andrzej Duda

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Polski wątek pojawił się w aferze wokół zawieszenia współpracy między Facebookiem i firmą Cambridge Analytica.

Czy Cambridge Analytica wpłynęła na wynik wyborów prezydenckich w Polsce? "The Guardian" pisze, że Facebook w dziale "Success stories", opisując ostatnie wybory prezydenckie w Polsce, chwali się, iż "Facebook był nieodzownym elementem kampanii wyborczej Andrzeja Dudy. Dzięki narzędziom Facebooka zespół Andrzeja Dudy zamienił jego stronę w główny kanał komunikacji z wyborcami".

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Polityka
Sondaż: Donald Trump ma problem ze swoją flagową polityką
Polityka
Jest projekt budżetu UE. Przewidziano inwestycje wojskowe, ale nie akces Ukrainy
Polityka
Trump i jego rodzina, czyli jak zarabiać miliardy na prezydenturze
Polityka
Powolny zmierzch państwa opiekuńczego. Merz mówi o bezrobotnych, którzy żyją lepiej niż pracujący
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Polityka
Unijna manna dla Europy Środkowej
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama