Reklama
Rozwiń
Reklama

Wpis japońskiego miliardera z rekordem na Twitterze

Od 5 stycznia wpis japońskiego miliardera, Yusaku Maezawy, zdążył stać się najczęściej "podawanym dalej" (retweet) wpisem na Twitterze. W ciągu dwóch dni "podało go dalej" ok. 5,3 mln osób.

Aktualizacja: 07.01.2019 15:39 Publikacja: 07.01.2019 08:38

Wpis japońskiego miliardera z rekordem na Twitterze

Foto: Twitter

arb

To o ponad pół miliona więcej retweetów niż zaliczył dotychczasowy rekordzista - wpis Cartera Wilkinsona z 2017 roku, który udostępniono 3,5 mln razy. Wilkinson "zbierał" retweety, aby uzyskać rok darmowego jedzenia w sieci amerykańskich fastfoodów Wendy's. Choć ustanowił rekord to celu nie osiągnął - Wendy's obiecało mu darmowe jedzenie dopiero przy 18 mln udostępnień wpisu. Co ciekawe jednak Wendy's i tak zdecydowało się nagrodzić jego wysiłek - i przez rok Wilkinson mógł stołować się tam za darmo.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nowe technologie
Prof. Zybertowicz: AI może potraktować ludzkość jak budowniczy autostrad traktują mrowiska
Reklama
Reklama