Reklama
Rozwiń
Reklama

Wirtualna rzeczywistość na zakręcie

Technologia VR to innowacja, która miała kształtować naszą rzeczywistość w przyszłości, nie tyle wirtualną, co realną. Teraz jednak projekty tego typu zamykają giganci branży – Google i Samsung.

Aktualizacja: 09.10.2020 09:00 Publikacja: 08.10.2020 21:00

Google i Samsung zamknęły właśnie swoje projekty związane z wirtualną rzeczywistością. Czy pandemia

Google i Samsung zamknęły właśnie swoje projekty związane z wirtualną rzeczywistością. Czy pandemia pomoże technologii VR?

Foto: shutterstock

Platforma Daydream VR do niedawna była jednym ze sztandarowych projektów Google'a. Koncern ogłosił jego start w 2016 r. Miał pomóc we wprowadzaniu na rynek na szeroką skalę technologii wirtualnej rzeczywistości, przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Idea była taka, by stosunkowo tanim kosztem (umieszczając smartfon w specjalnych goglach) cieszyć się dostępem do wysokiej jakości gier i aplikacji VR. Ale Google ogłosił właśnie zakończenie wsparcia dla Daydream VR. Nowy system operacyjny Android 11 nie będzie już obsługiwał tej "wirtualnej" funkcjonalności telefonów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama