Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy mają zaufanie do newsów

Wraz z Finami, Brazylijczykami i Portugalczykami mamy największe zaufanie do informacji, które czytamy. I jesteśmy w światowej czołówce internautów najchętniej blokujących reklamy w sieci.

Aktualizacja: 23.06.2017 07:11 Publikacja: 22.06.2017 20:36

Foto: Bloomberg

Zaufanie do najnowszych informacji znajdowanych w internecie ma aż 53 proc. Polaków – wynika z najnowszego raportu o cyfrowych newsach „Digital News Raport", przygotowywanego co roku przez Reuters Institute for The Study of Journalism. To aż o 10 pkt proc. więcej, niż wynosi średnia dla świata.

Rekordzistami są pod tym względem Finowie, wśród których aż 62 proc. ma zaufanie do tego, co czyta, przeglądając najświeższe informacje w mediach.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama