Smart tv dla dużych stacji

Widzowie coraz częściej korzystają z telewizorów z dostępem do internetu, żeby oglądać w nich... materiały dostarczane przez największe telewizje.

Aktualizacja: 13.03.2016 22:08 Publikacja: 13.03.2016 21:00

Smart tv dla dużych stacji

Foto: 123RF

Już ponad połowa posiadaczy telewizorów z dostępem do sieci (smart tv lub connected tv) przynajmniej raz włączyło to urządzenie po to, by obejrzeć jakiś film lub program z serwisu na żądanie takiego jak Player (własność TVN), Ipla (należy do Polsatu) czy VoD TVP. To o 17,5 pkt proc. więcej niż w styczniu 2013 r. – konstatuje Pentagon Research, autor raportu.

Telewizor głównie do oglądania filmów

Pozostało 94% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji