Reklama

Smart tv dla dużych stacji

Widzowie coraz częściej korzystają z telewizorów z dostępem do internetu, żeby oglądać w nich... materiały dostarczane przez największe telewizje.

Aktualizacja: 13.03.2016 22:08 Publikacja: 13.03.2016 21:00

Smart tv dla dużych stacji

Foto: 123RF

Już ponad połowa posiadaczy telewizorów z dostępem do sieci (smart tv lub connected tv) przynajmniej raz włączyło to urządzenie po to, by obejrzeć jakiś film lub program z serwisu na żądanie takiego jak Player (własność TVN), Ipla (należy do Polsatu) czy VoD TVP. To o 17,5 pkt proc. więcej niż w styczniu 2013 r. – konstatuje Pentagon Research, autor raportu.

Telewizor głównie do oglądania filmów

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Media
Nieoficjalnie: Netflix prowadzi wyłączne rozmowy o zakupie Warner Bros. Discovery, właściciela TVN
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama