fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Smart tv dla dużych stacji

123RF
Widzowie coraz częściej korzystają z telewizorów z dostępem do internetu, żeby oglądać w nich... materiały dostarczane przez największe telewizje.

Już ponad połowa posiadaczy telewizorów z dostępem do sieci (smart tv lub connected tv) przynajmniej raz włączyło to urządzenie po to, by obejrzeć jakiś film lub program z serwisu na żądanie takiego jak Player (własność TVN), Ipla (należy do Polsatu) czy VoD TVP. To o 17,5 pkt proc. więcej niż w styczniu 2013 r. – konstatuje Pentagon Research, autor raportu.

Telewizor głównie do oglądania filmów

Tym samym serwisy VoD stały się najpopularniejszymi dostawcami treści dla użytkowników smart i connected tv w Polsce. Tylko minimalnie mniej osób (51,1 proc. przy 54,6-proc. odsetka dla VoD) oglądało na smart TV materiały z YouTube. Było to jednak mniej niż trzy lata temu, kiedy udział sięgał 60 proc.

Wśród użytkowników telewizorów wpiętych do sieci zmalało natomiast bardzo istotnie zainteresowanie słuchaniem muzyki czy radia internetowego, podobnie jak np. korzystanie przez nie z mediów społecznościowych. – Widać, że ludzie po etapie fascynacji zaczęli ...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA