Kampania wyborcza nie napędziła zysków branży reklamowej

Ubiegły rok nie przyniósł wielkich żniw związanych z kampaniami wyborczymi. Mimo to przychody nieznacznie wzrosły i poprawiła się rentowność biznesu.

Publikacja: 25.01.2016 21:00

Kampania wyborcza nie napędziła zysków branży reklamowej

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Czasy, kiedy outdoor odnotowywał skoki przychodów dzięki wpływom związanym z wyborami, branża ma już raczej za sobą. – Były takie lata, w których przypadające w tym samym roku kampanie prezydenckie i parlamentarne przekładały się na ponad 20 mln zł przychodów, ale ubiegłoroczne wpływy z tego tytułu wstępnie szacuję na 2–2,5 proc. całego rynku – mówi Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.

Pozostało 85% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady
Media
Izraelski rząd walczy z Al-Dżazirą. „To propagandowe ramię Hamasu”
Media
Brytyjskie gazety na sprzedaż. Pod naciskiem rządu wycofał się inwestor
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Materiał Promocyjny
Dlaczego warto mieć AI w telewizorze
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników