Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.08.2019 17:40 Publikacja: 16.08.2019 14:39
Foto: Bloomberg
„Przejrzeliśmy harmonogram program prac i potrzeb obecnych klientów B777X i postanowiliśmy dostosować terminy. To ograniczy ryzyko programu projektowego, zapełni bardziej płynne przejście do modelu B777-8. Nadal z naszymi obecnymi i możliwymi klientami ustalamy, jak możemy sprostać ich potrzebom w zakresie floty. To dotyczy również naszego cennego klienta, Qantasa" — wyjaśnił rzecznik koncernu, Paul Bergman w rozesłanym e-mailu.
Czytaj także: Boeing może wstrzymać produkcję B737 MAX
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas