Zysk na akcję według norm GAAP wyniósł 4,15 dolary, a według innych wyliczeń 3,64 dolary, podczas gdy analitycy liczyli na średnio 2,58. Obroty zwiększyły się o 6,5 proc. 23,4 mld, spodziewano się 22,26 mld. Marża operacyjna poprawiła się do 10,7 proc. z 8,5 rok wcześniej. Koncern przewiduje roczny zysk na akcję 16,4-16,6 dolarów i cash flow 15-15,5 mld dolarów, wobec wcześniej zakładanych 15 mld.

Wartość zamówień netto wyniosła 34 mld dolarów, po 40 mld w IV kwartale, dając łączny portfel na ponad 5800 samolotów za 486 mld dolarów. Boeing dostarczył po 3 miesiącach 184 samoloty (+9 proc.), w 2017 r. sprzedał rekordową liczbę 763 maszyn.

Koncern zamierza zwiększyć rytm produkcji B767 z 2,5 do 3 miesięcznie z początkiem 2020 r. ze względu na prężny rynek przewozów frachtu. Po 2 pierwszych miesiącach nastąpił jego wzrost o 7,7 proc., największy od 2015 r. — wynika z danych IATA.