Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.03.2019 16:30 Publikacja: 14.03.2019 16:09
Foto: AFP
Tym samym zakończyła się krótko trwająca niepewność, kto w Europie zajmie się odzyskiwaniem i analizą zapisów w obu czarnych skrzynkach. Początkowo jeden z rzeczników Ethiopian Airlines powiedział, że skrzynki zostaną wysłane do Niemiec, ale federalny urząd badania wypadków lotniczych BFU oświadczył, że nie zrobi tego. Jego rzecznik Germout Freitag wyjaśnił, że jest to nowy typ samolotu z nowymi rejestratorami i nowym oprogramowaniem i nie możemy tego zrobić.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
W Rzymie trwa międzynarodowa konferencja „Rebuild Ukraine”, w której bierze udział ponad 100 krajów gotowych wzi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas