Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2021 14:52 Publikacja: 16.06.2021 14:49
Foto: Bloomberg
Przedstawiciele branży lotniczej twierdzili, że Airbus trzyma w rezerwie prace nad skrzydłami z włókna węglowego i nowoczesnymi silnikami, gdyby musiał zareagować na nowy samolot Boeinga w górnym segmencie rynku średnich dystansów, na którym Europejczycy mają dużą przewagę. Ich zdaniem, Airbus pracował nad wersją o kodowej nazwie „A321neo-plus-plus” albo „A321 Ultimate” z większą liczbą miejsc i nowymi skrzydłami — pisze Reuter. Szefowie grupy z Tuluzy twierdzą, że są zadowoleni z obecnych skrzydeł i silników w istniejącym portfelu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas