Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.01.2020 15:37 Publikacja: 10.01.2020 14:33
Foto: Bloomberg
Dlaczego Boeing upublicznił taką korespondencję, którą sam uznał za „niemożliwą do zaakceptowania”? Bo ma to być dowód na nowe otwarcie koncernu i kolejny dowód na jego transparentność — pisze BBC. Według informacji Boeinga ujawniona korespondencja została zredagowana wewnątrz firmy, oryginalną wersję otrzymały jedynie Federalna Agencja Lotnictwa (FAA) oraz Kongres USA. Jednocześnie Boeing zastrzegł się, że ta korespondencja nie odzwierciedla wizerunku firmy, jaką w rzeczywistości jest w tej chwili Boeing i jaką powinien być w przyszłości.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Odczyty z czarnych skrzynek wyjaśnią, jak doszło do incydentu na lotnisku w Hongkongu. Boeing 747 w wersji carg...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
– Chcemy pokazać jak ważne jest lotnictwo dla polskiej gospodarki. Nie mówiąc oczywiście o jego roli w obronnośc...
Władimir Putin bardzo chciał, żeby kolejne spotkanie z Donaldem Trumpem obyło się w Moskwie. Miał ku temu kilka...
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwiększenie produkc...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas