Galeria VIVO! w Krośnie otwarta

Centrum przy ulicy Bieszczadzkiej 29 oferuje oferuje ponad 21 tys. mkw. powierzchni najmu. W obiekcie jest 70 sklepów.

Publikacja: 10.10.2017 13:43

Galeria VIVO! w Krośnie otwarta

Foto: materiały prasowe

Marka VIVO! należy do IMMOFINANZ. W czterech krajach działa dziesięć galerii tej marki. Najnowsze, krośnieńskie centrum jest w pełni skomercjalizowane. Wśród najemców są m.in. H&M, Media Markt, JYSK, Reserved, kino Helios. Łączny koszt inwestycji w Krośnie to ok. 34 mln euro.

- Pierwsze centrum handlowe pod tą marką otworzyliśmy w 2014 roku w Pile. Potem ruszyliśmy z kolejnymi inwestycjami na innych rynkach - mówi Oliver Schumy, prezes IMMOFINANZ. - Centra handlowe VIVO! generują ponad 20 proc. łącznych przychodów z najmu, dlatego stanowią kluczowy element naszego portfela.

- VIVO! Krosno to nie tylko zakupy, ale także szeroko rozumiana rozrywka. Jesteśmy przekonani, że stanie się ulubionym miejscem spotkań - dodaje Magdalena Kowalewska, menedżer z IMMOFINANZ. W nowej galerii debiutuje 30 najemców, których do tej pory w mieście nie było. - Łącznie zajmują oni ponad 11 tys. mkw., czyli ponad połowę dostępnej powierzchni najmu - podaje Magdalena Kowalewska.

- Inwestycja warta 34 mln euro niewątpliwie stanowi stymulator dla lokalnej przedsiębiorczości oraz rynku pracy - ocenia Tomasz Szewczyk, prezes Acteeum Central Europe, partner przy projekcie VIVO! Krosno. - Powstanie galerii oznacza także wzrost wpływów z podatków od nieruchomości oraz działalności gospodarczej podjętej przez lokalnych partnerów biznesowych galerii, co przekłada się na rozwój miasta i zwiększenie jego atrakcyjności - podkreśla.

Obiekt jest doskonale skomunikowany z miastem i regionem dzięki sieci transportu publicznego oraz przebiegającej obok drodze krajowej do Jasła i Sanoka. Centrum oferuje 700 miejsc postojowych. Jest też nowy przystanek „VIVO! Krosno" dla prywatnych przewoźników. 200 metrów od galerii jest przystanek autobusowy.

Wśród najemców są m.in. H&M, Media Markt, Helios, CROPP, House, RESERVED, SiNSAY, FRAC, Pepco, SMYK, JYSK, Cosmedica, Apart, Deichmann, CCC, Grycan, Home&You, Martes Sport, Rossmann, Fenix Chicken. Centrum otrzymało certyfikat BREEAM Design Stage na poziomie bardzo dobrym.

Marka VIVO! ma dziesięć obiektów handlowych w czterech krajach - w Polsce, Rumunii, Czechach i na Słowacji. Inwestycja w Krośnie to drugi projekt, po VIVO! Stalowa Wola, który IMMOFINANZ prowadził wraz z partnerem, spółką Acteeum Group (podział udziałów w projekcie: 85 proc. IMMOFINANZ, 15 proc. Acteeum Group).

Marka VIVO! należy do IMMOFINANZ. W czterech krajach działa dziesięć galerii tej marki. Najnowsze, krośnieńskie centrum jest w pełni skomercjalizowane. Wśród najemców są m.in. H&M, Media Markt, JYSK, Reserved, kino Helios. Łączny koszt inwestycji w Krośnie to ok. 34 mln euro.

- Pierwsze centrum handlowe pod tą marką otworzyliśmy w 2014 roku w Pile. Potem ruszyliśmy z kolejnymi inwestycjami na innych rynkach - mówi Oliver Schumy, prezes IMMOFINANZ. - Centra handlowe VIVO! generują ponad 20 proc. łącznych przychodów z najmu, dlatego stanowią kluczowy element naszego portfela.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu