Outlety z markami premium

Różnorodna oferta pozwala obiektom wyprzedażowym odzyskać część obrotów traconych w każdą niedzielę niehandlową -mówi Radosław Gadomski, dyrektor ds. handlowych w firmie BOIG.

Aktualizacja: 23.06.2019 12:30 Publikacja: 23.06.2019 12:16

Outlety z markami premium

Foto: materiały prasowe

Jak zmieniają się centra wyprzedażowe? Jest w nich coraz więcej rozrywki? Coraz więcej gastronomii?

Radosław Gadomski: Trendy konsumencie wymusiły w ostatnim czasie wprowadzanie zmian w obiektach handlowych, w tym w centrach wyprzedażowych. Klienci coraz częściej chcą robić zakupy szybko, wygodnie i przy okazji mieć dostęp do usług i rozrywki. Na przekształcanie outletów wpłynęły także zaostrzone regulacje prawne dotyczące zakazu handlu w niedzielę.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Nieruchomości
Develia chce rosnąć na rynku mieszkaniowym. Przejęcia przyspieszą wzrost
Nieruchomości
Urzędy w nowoczesnych biurowcach. Jakie zapisy chronią takich najemców?
Nieruchomości
Dzień prawdy dla zadłużonego dewelopera. Czy wypłacił odsetki od obligacji?
Nieruchomości
Obiekty handlowe rosną w mniejszych miastach. Debiutują u nas nowe marki
Nieruchomości
Hiszpański rynek nieruchomości kusi, ale się zmienia. Polacy poprawią rekord?