Factory Gliwice: nowa odsłona śląskiej galerii

Silesia Outlet zmieni nazwę na Factory Gliwice. Outlet w nowej odsłonie rozpocznie działalność na początku kwietnia.

Publikacja: 17.02.2020 11:29

Foto: materiały prasowe

Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.

- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.

Firma przywołuje badania rynku centrów wyprzedażowych w Polsce, przeprowadzone przez firmę badawczą IQS w ośmiu regionach kraju. - Centra Factory należą do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce, zarówno wśród klientów outletów, jak i osób, które dotąd nie robiły zakupów w centrach wyprzedażowych - podaje. - Outlety tej marki są kojarzone z atrakcyjną ofertą w stale obniżonych cenach. Factory Gliwice, już w nowej odsłonie, dołączy do globalnych kampanii reklamowych centrów Neinver na rynkach lokalnych w sześciu krajach europejskich.

- Debiut Factory Gliwice na Śląsku, marki znanej w dużych aglomeracjach w Polsce, zwiększa możliwości poszerzenia naszej oferty o kolejne, najbardziej pożądane salony outletowe - podkreśla cytowana w komunikacie Małgorzata Pastuszka reprezentująca Silesię Outlet. - Nasze centrum konsekwentnie wzmacniać będzie portfolio najemców, ugruntowując pozycję na rynku obiektów handlowych na Śląsku.

W śląskim centrum wyprzedażowym na 12 tys. mkw. działa ponad 60 sklepów, m.in. Bytom, Guess, Diverse, Pierre Cardin, Pepe Jeans, Only, Triumph, New Balance, Puma, Reebok,Tefal Home & Cook.

Neinver to hiszpańska firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ma dwie marki własne: The Style Outlets i Factory. Neinver zarządza 18 centrami outlet i pięcioma parkami handlowymi, współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

Firma certyfikowała 90 proc. swoich obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001). W Polsce Neinver zarządza siecią czterech outletów Factory: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie i Poznaniu i centrum Silesia Outlet w Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Zmiany zaplanowane przez właściciela i zarządcę obiektu (Neinver i Nuveen Real Estate) mają m.in, wzmocnić rozpoznawalność centrum wyprzedażowego. Silesia Outlet działa od marca ubiegłego roku.

- Konsolidacja działań w ramach jednej, silnej marki w zarządzaniu operacyjnym, najmie i marketingu, to istotny element strategii rozwoju tego najmłodszego outletu w Polsce - mówi cytowana w komunikacie Bożena Gierszewska - Mroziewicz z Neinver w Polsce, właściciel i zarządca obiektu. - Zmiana nazwy i identyfikacji wizualnej na popularne, czerwono - białe logo Factory znacząco zwiększy rozpoznawalność obiektu wśród partnerów biznesowych naszej firmy w Polsce i Europie, najemców i przedstawicieli marek.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu