fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Komercyjne

Nowe szaty outletu we Wrocławiu

materiały
Niskie ceny to już za mało, żeby przyciągnąć klientów do centrum wyprzedażowego. Wrocław Fashion Outlet wita gości po nowemu.

Zakończył się remodeling Wrocław Fashion Outlet przy ul. Granicznej 2. - Centrum mody czeka na klientów z przebudowanym wejściem głównym, nowym punktem informacyjnym, odnowionymi strefami relaksu i nowym przyjaznym oznakowaniem, oświetleniem i zielenią - wskazują przedstawiciele galerii. - Zmiany wprowadzane od wiosny ubiegłego roku to efekt nie tylko strategii biznesowej jedynego centrum w Polsce należącego do VIA Outlets, ale także odpowiedź na rosnące oczekiwania gości.

- Niskie ceny nie są już wystarczającym magnesem dla klientów - mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. - Zmiany wprowadzane były stopniowo i nie przeszkadzały naszym klientom w zakupach, a najemcom w prowadzeniu biznesu.

Dyrektor opowiada, że nowy wygląd zyskały przede wszystkim części wspólne. - Na klientów jedynego modowego outletu Dolnego Śląska czekają liczne, eleganckie i kameralne strefy relaksu. W każdej pojawiła się żywa zieleń - opowiadają przedstawiciele centrum. - W całym obiekcie wprowadzono spójne, prostopadłe do witryn oznakowanie sklepów w postaci semaforów, jak również nowy system nawigacji wewnątrz centrum. Ogródki kawowe zostały jednolicie ogrodzone, a zajmowany przez nie obszar wyróżniono innym kolorem posadzki. Do najbardziej znaczących zmian należy zaliczyć także przebudowę wejścia głównego centrum.

- Klienci, goście z różnych części świata, chętnie korzystają z nowego punktu informacyjnego, w którym uzyskają informacje o rabatach, zamówią taksówkę, kupią kartę podarunkową, dołączą do naszego programu lojalnościowego czy skorzystają ze specjalnej oferty rabatowej dla turystów - dodaje Katarzyna Warzecha, menedżer ds, marketingu we Wrocław Fashion Outlet.

Remodeling Wrocław Fashion Outlet stanowił jedno z wyzwań strategii biznesowej, której celem jest sprowadzenie do stolicy Dolnego Śląska wyjątkowych marek, szczególnie z segmentu premium. – O tym, że zmiany w centrum przynoszą zamierzony efekt świadczy pojawienie się u nas takich najemców jak Boss Outlet, Trussardi czy Lacoste - zauważa Ewa Pawłowska, dyrektor z Wrocław Fashion Outlet.

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi's, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O'Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Atutem jest lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość autostradowej obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA OUTLETS, operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje 11 centrów w dziewięciu krajach (łącznie ok. 265 tys. mkw. powierzchni najmu i ponad 1,1 tys. sklepów).

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA